2009. október 11., vasárnap

Mogyorós hajdinasült

Utóljára Norvégiában ettem valami hasonlót az öcsémmel és Micuval a káposztás bárány alternatívájaként. Akkor nem ízlett annyira, de mérföldekkel jobb volt a norvég nemzeti eledelnek még a szagánál is. Azóta sokat változott az ízlésem, talán a recept is másabb, vegyes salátával különösen jó. Feltétként, vagy önmagában könnyebb fogásként tálalható.

 A hajdina az eredeti receptben fővetlenül szerepelt, de nekem előző napról volt készen, így a receptet hozzáigazítottam.

Hozzávalók:
2 csésze főtt hajdina
1/2 csésze darált mogyoró és dió vegyesen
1/2 csésze őrölt lenmag
1/2 csésze szójaliszt
2 nagyobb darab reszelt répa
1 póréhagyma zöldje felaprítva

1 ek vegamix
1 gerezd összetört fokhagyma

1 tk só
2 csipet borsikafű
1 dl víz

Egy kis tepsiben az összes hozzávalót elkevertem, a végén a vizet ráöntöttem, és azzal átkavartam, azután eligazítottam, és 190 C-on sütöttem 1 óráig.


12/5

3 megjegyzés:

Ildikó írta...

Ha ez az, amiből hoztál szombaton, akkor nagyon finom! :)

Bridge írta...

Igen ez, örülök, hogy ízlett. :)

Szamóca írta...

Hú, csak most olvastalak, pedig ma én is mogyorós fasírtot készítettem, csak sárgarépasültet. Majd felteszem én is, de nagyon hasonló!