2010. február 28., vasárnap

Kínai kel saláta - másik változat

Anyu pénteken hozott egy egész formás kínai kelt. Szétnéztünk itthon, mi is van a kamrában, azután a következőkből el is készítettük a salátát:

1 kínai kel
1,5 pritaminpaprika
1 kígyóuborka
1 avokádó 
1 kis fej lilahagyma
1 citrom leve
5 csepp sztívia (1 ek méz) 
2 ek szezámolaj
1 csapott tk só

A kínai kelt leveleire szedtem, és a torzsánál vékonyabbra szeleteltem, a csúcsok felé haladva kb. centis vastagságúakra. A pritaminpaprikát és a kígyóuborkát kis kockákra vágtuk, az avokádót és a lilahagymát szintén.
A citrom levét kicsavartam, belekevertem a sztíviát, sót és olajat. Felengedtem vízzel, és ráöntöttem a salátára. Majd még két pohár vizet utánaöntöttem. Mindezzel átkevertem az egészet, és hagytam fél órát állni, mielőtt fogyasztottuk.

Nincsenek megjegyzések: