2009. november 23., hétfő

- Csilla!
Csönd
- Gyere le!
Csönd.
- Csillaaaa!
- Minek?
- Beszéljük meg, mit főzzek, amit megennél szombaton.-
- Majd megyek.

Negyed óra múlva.
- Csilla!
Csönd
- Gyere le!
Csönd.
- Csillaaaa!
- Megyek már... 
Csönd.
Na nem. :) 

- No, akkor mit főzzek?
Szájbiggyesztés.
- Nem tudom.
- Gombástészta?
- Nem szeretem.
- Gombásrizs?
- Az másnap nem finom.
- Akkor?
- Rizs rántott... nem, azt vasárnap akarok.
- Sárgaborsó?
- Azt szeretem...
- Akkor csináljunk gombás tésztát a többieknek, mi pedig a főzelékre teszünk a pörköltből.


És azt készítettünk rém egyszerű módon. Feltettem az 1 kg sárgaborsót háromszoros vízben főni sóval, 1 szál babérlevéllel, 1 kk őrölt köménnyel. Mikor puha volt, összeturmixoltam.
Máskor szoktam vacakolni rántás félével, hagymával. Olyan fölösleges, mikor ez magában is ugyanolyan finom.
Vegán gombapörköltet szintén postoltam már, itt. Apa ennél pl. soha nem veszi észre, hogy nem tejföllel készült.

Nincsenek megjegyzések: