2009. január 2., péntek

Évváltás

2009.

Megálltam egy pillanatra. Félrebillentett fej, elgondolkozom, fintor, mosoly. Most akkor mit is akarok írni? :)

Kicsit másabb volt ez az ünnepesdi, mint régebben. Volt jobb is, rosszabb is. Nagy elhatározások, azok most is voltak. Még tavaly karácsony előtt, hogy majd jövőre nem így lesz... :) Aztán persze még jobban az utolsó pillanatra halasztódtak, mint akkor.

Kevesebbet főztünk (többször ettünk ugyanazt) kicsit többet játszottunk, a fiúk pedig kicsit többet voltak távol (Étsd az udvaron szereltek, hegesztettek, cipekedtek - most állunk át bálaégető kazán használatára, és számukra a szilveszter és újév napjának fele ilyen élvezetekkel telt. Apa, ha lenne ott hely, szerintem pár napig a kazánnal aludna, vagy felhozná, ha nem lenne 600 kiló. :) )

Ismerősök, rokonok bejöttek este, és elbeszélgettük, játszottuk az időt. Hamar éjfél lett, aztán fél kettő is. Nem fogadkoztam. Eszembe sem jutott.
Csak igyekszem egy picit leállni.
Ha lehet, kerülni a TV-nézést (nem mintha a 2 hét alatt összesen 4 műsornál többet néztem volna, ebből 1 híradó volt.)
Jobb lenne többet lenni a természetben (Ácsorogtam is szombat éjféltől fél egyig a -10 fokban, és nem hullottak a csillagok. :( ) Kicsit többet foglalkozni a körülöttem lévőkkel, kevesebbet a saját bajaimmal, és türelmesebbnek lenni.
No, majd meglátjuk.



2 megjegyzés:

poppy írta...

Te egy hős vagy! Én csak az ablak alól lestem a csillagokat! Ezért voltam ennyire kitartó. S így is inkább éjfél előtt láttam őket. :)

Bridge írta...

Kedves vagy, de ezt mások hülyeségnek nevezik. :)
Néztem éjfél előtt is, de akkor sem volt hozzá szerencsém.
Egyébként nem bánom. Annak ellenére, hogy egy hullócsillagot sem láttam, nagyon szép éjszaka volt. Némelyik csillag szinte szikrázott, a hó szintén. Csak a kutyánk csóválja a fejét azóta is, ha meglát. Eléggé értetlenül vizslatta, mit is csinálok. :)