2013. szeptember 30., hétfő

Maradék főtt krumpli hasznosítása

Sokszor van, hogy egy adag főtt krumpli árválkodik a hűtőben, esetleg már a köret is elfogyott. Ma nézegettem, hogy mit lehetne nagyon gyorsan kezdeni vele. Egy kis vegyes salátával egyem magában? Nem nagy recept, inkább emlékeztetőnek írom le.
Gyorsan apróra vágtam, beraktam az Actifry-ba 30 percre, és egy kis biotejföllel fogyasztottam. Finom volt. Belül puha, kívül kicsit ropogós.
Padlizsánkrémmel, vagy zakuszkával kiegészítve is el tudom képzelni.

Hozzávalók:
3-4 nagyobb főtt burgonya
pár szál petrezselyemzöld
1 ek olivaolaj
1 csipet só

A burgonyát felkockázzuk, meglocsoljuk az olajjal, és a készülékben 25 percig sütjük. Akkor rászórjuk az apróra vágott petrezselyem zöldet, és még pár percig hagyjuk sülni. Tálaláskor megszórjuk némi sóval.
Ha nincs masinánk, a sütőben is elkészíthető, csak a tepsit többször meg kell rázni, amíg készül. A legjobb ha hőlégkeveréses funkciót használunk.


2 megjegyzés:

Eszter írta...

Én direkt is szoktam így krumplit sütni, nem csak maradékból. Imádom! :)

Bridge írta...

Jól teszed, nagyon finom így. :)