2012. augusztus 6., hétfő

Nemkonyha

Nem főzök. Még most se. Pedig már jó régóta nem. Na jó, a múltkor készítettem paprikás krumplit - felavattam a la cruset fazekamat - pedig hát boeuf bourguignon-nal kellett volna, vagy minimum Nagyapám féle marhapörkölttel. Ahogy olvastam a receptet, szerintem a Tata féle paprikás lekörözte volna ízben. 
De Tata már régen nem főz ilyesmit, igaz Mama sem visz vonattal nyaralni Békésre, hogy addig Tatusra háruljon a főzés. :)
Szóval paprikás krumpli receptet az ember ritkán közöl, még ha ilyen elvetemültebb blogíró is, mint én. Zöldség levesről már írtam, tejbegrízről is, mást meg nem nagyon csináltam. Ja, de, paprikás csirkét és hamburgert.
Bocsánat, hogy csapongok, már régen aludnom kellene, mert tegnap is későig voltam fenn. Megpucoltunk és befőztünk vagy 60 kiló őszibarackot. Ma csak pucoltuk, Anya most tölti üvegekbe, télen igen jó lesz.

Majd csak elérek már olyan pontra, amikor nem csak a dinnyéről, és őszibarackról tudok áradozni, hanem végre másról is. Addig még kis türelem, nektek is, magamnak is... :)

Nincsenek megjegyzések: