2012. augusztus 31., péntek

Koncert

Ja, és amiről nem is beszéltem. Nem csak nyaralás, munka, és kismuttyok miatt nem írtam. Az idénre nem tervezett (de számomra nagyon szeretett) zenei tábor is beleszólt. Bár nagyon kis pont vagyok, egészen véletlenül újra része lehettem. Augusztus 20.-án lezajlott a koncert az Olasz Kultúrintézetben. Gyönyörű, szívhez szóló darabokat játszottunk, néhol nagy gombóccal a torkunkban, főleg a karmesterünk - Csurgó Tamás - néhány mondatát követően.

A nágocsi Reménység Gyermekfalu kerül támogatásra a befolyt összegből már hosszú idő óta. Rengeteg ember mozdul meg miattuk csupán "szerelemből", és dolgozik keményen azért, hogy nagyszerű koncert születhessen meg a végén, amatőr, félprofi, profi zenészek, énekesek.

Meg persze egy tábor teljes személyzete, akik az ellátásunkat biztosítják a zenei tábor ideje alatt. És ha már főzős blog, mesélek az étkezésekről is.

Szerencsére a fő irányelv vegán, így erről problémáim nem voltak, bár régebben sokkal reformosabban főztek abból a szempontból, hogy jóval több volt a korpás termék. Ez utóbbit persze csak igen kevesen üdvözöltük, így a tömegnyomásra ebbe az irányba mozdultak el. Viszont nyers salátafélék mindig kiegészítik a főétkezéseket, reggelire kását/müzlit szolgálnak fel gyümölcsökkel. A vacsora vegyes, olykor lasagne, és hamburger színesíti az élesztő pástétomos, kolbászkrémes kenyereket.
Az elkészített ételek finomak, a mostani táborban segítő szakácsnő (Apa unokatestvére) régebben az Édenben is dolgozott cukrászként. Nagyon finom vegán tiramisut tud készíteni. Egyik szombaton az volt a desszert még régebben, mikor ott voltunk a zenekarral.

A tábor egyébként nekem mindig olyan pozitív élményekhez kötődik. Kirándulásokhoz, barátságos tábortársakhoz, általában finom ételekhez. Mindig teljesen ki tudok kapcsolódni ott, megnyugvást hoz, hogy az ember kiszakad a taposómalomból. Lelkileg is feltöltenek az előadások, maga az elcsendesedés, és a természet közelsége. Jó ott lenni.

4 megjegyzés:

vegalife.blog.hu írta...

A koncert tényleg szép volt! Én a hallgatóság sorai között élveztem! :)
Örülök, hogy ott lehettem. A hárfás "kislány" hihetetlenül ügyesen játszik. Kár, hogy ezen a helyszínen, ilyen minőségben csak évente egyszer részesülhetünk ebben a gyönyörű zenei programban.

Bridge írta...

Amikor nem fújtam, én is csak hallgattam. :) Nagyon örülök neki, hogy tetszett. Azért jó a visszajelzés, nem kezdi azt hinni az ember, hogy csak elfogult. Egyébként persze függetlenül mindentől, "Soli Deo Gloria!" Neki köszönhetjük ezt az egészet, hogy így megszólalt, hogy csak összejött a csapat, és hogy eljöttetek hallgatni.

(Tudod, hihetetlenül kemény munka áll mögötte, és az emberek mind mást csinálnak a további idejükben. Bár szívesen foglalkoznék akár évente négyszer is ezzel, de akkor valószínűleg kiraknának a kórházból. :)
Persze nagyon jó lenne, mindentől függetlenül...)

Renata Kalman írta...

Gratulálok! A zenének én nagy csodálója vagyok, a gyerekeim zenélnek, én viszont totál nem ez a vonal.

Bridge írta...

Köszönöm szépen. Jól teszed, ha a gyermekeidet zenélni tanítod.