2009. június 11., csütörtök

Viharfelhők

Ma délután még ki akartam kocogni a kertbe tovább húzgálni a muhart, és azzal együtt a maradék petrezselyem növénykéket is. Mert az előbbi amúgy is gonosz egy növény, ha nem elszívja az energiát, akkor szorítja magához a fél méteres körzeten belül egyetlen szál "őccséget". Mikor őkelmét gyomlálom, a haszonnövény se ússza meg.
(Sajnos a lentebb látható "főgyomlálásszakértő" is így jár vele.)

Már akkor is jöttek - mentek a felhők, amikor hazaértem, de fél órával később kinézve az volt az érzésem, hogy a Mátra az égig nőtt, mert pont olyan sötét kék volt minden, mint amilyen szebb napokon a hegy szokott lenni. No, összekaptam magam, vödröt és kést. Ki a kertbe.
Akkor jöttem rá, hogy a fényképezőgép meg kinn aludt az egyik karón. (no ilyet se csináltam még)
Baja nem lett, viszont a légköri viszonyok fotózására kapóra jött. Érdekes, körkörösen gomolygó felhők tolták egymást. Nagyon szép látvány volt.
Aztán fújni kezdett a szél, ami jelezte, van vagy 3 percem az esőig, így tovább nem kattintgattam, hanem szedtem salátát, retket és hagymát. Szerencsére erre jég nem volt, így a föld jól megázott, a kert ezzel csak szépül.

Nincsenek megjegyzések: