2009. október 26., hétfő

Sütőtök

...avagy mi maradt ki 30 évig az életemből? Merthogy 2 éve jöttem rá, hogy szeretem a sütőtököt, addig úgy voltam, mint pl. az ananásszal, fügével, nem kell. Nem is értem az akkori önmagam.
Visszatérve a sütni való tökre. Egyszerű, és nagyon finom étel.
Csak nekiesel a nagykéssel, felvágod, kimagvalod, beteszed alufóliával kibélelt! tepsibe a sütőbe alacsony hőfokra, és 2 óra hossza múlva kiveszed a "sütit". Tök mindegy ;), hogy hosszúkás, vagy kerek, sárga, vagy zöld héjú, csak ne legyen nagyon szálas.

Azután lehet kanalazgatni a héjából, mint a vaníliafagyit. :)
12/9

2 megjegyzés:

Benenn írta...

Lehet, hogy hülyén hangzik, de mostanában jobbak a tökök. Én mindig is imádtam, de régebben bele lehetett futni egy-egy vacak példányba, mostanában meg nem nagyon.

Bridge írta...

Kevesebbet szoktam vásárolni, Nagyapám a fő termesztő és sütőmester is :)
Keveset vásárolok, így érdemben nem tudok nyilatkozni, de örülök, ha pozitív változások vannak az ügyben. És nem hangzik hülyén. :)