2011. szeptember 26., hétfő

Petrezselymes burgonya másképp

Krumpliszedést követően kiválogattunk az aprókból egy tállal, hogy majd megsütjük tepsiben. A sütés elmaradt, én viszont egyik este nagyon éhesen kocogtam haza, kaja meg nem volt. Eszembe jutott Anya jó kis gyorsfőzője, amit mindenkinek csak ajánlani tudok, mert 10 perc alatt pl. olyan rizst készít, hogy csak na! :) De a csicseriborsót is jó omlósra tudja főzni, szóval szeretjük használni.
A burgonyákat körömkefével megsúroltam, töltöttem az edény aljára némi olajat és vizet, majd ráraktam a burgonyát, amiből a nagyobbakat kettévágtam, egy csokor apróra vágott petrezselyem zöld és só került még rá. 15 perc múlva készen volt, az alja picit meg is pirult.

Így héjában még sosem készítettem, ízlettek a vékonyabb héjúak, de ami másnapra maradt, azt meg kellett később pucolni. Friss fogyasztása az előző napokon készített zakuszkával és füstölt tofuval nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések: