2012. június 15., péntek

A díjtól az Orion csillagködig

Az elmúlt időszak összevisszaságában elfelejtettem  megemlíteni, hogy Zsuzsa volt olyan kedves, és újabb díjjal ajándékozott meg. Elnézést, hogy egy sort sem írtam róla.
Huh, viszont ezzel együtt 7 dolgoról is kellene beszélnem, amiről eddig nem. Nehéz dió, és semmi kedvem feltörni, de essünk neki:
1. Nagyon ritkán lehet meglepni bármivel is, amit egyébként ügyesen titkolok. Tavaly márciusban mégis tátva maradt a szám egy nagykabátos hűvös estén, és augusztus 7.-én egy kacifántos történetre került pont két igennel.
2. A mértékletesség mindig is gyenge pontjaim közé tartozott. Nem hiába volt egyik szakdolgozatom témája. Hol mindent, hol semmit. Sokat küzdök vele.
3. Pogácsafüggő  vagyok.
5. Tavalyelőttig nem tudtam, milyen ízű a spenót.
6. A legnagyobb bajokban felfelé kell emelni a szemeinket, mert onnan tényleg jön segítség. Igaz nem mindig olyan, amilyet vártunk, de jó.
7. Egyszer szeretném látni az északi fényt. Meg majd később az Orion csillagködöt is közelről.

A fotót Francsics László (Ptes) készítette, a kép a Fotózz!-ról van, de a saját galériája is nagyon érdekes..

Nincsenek megjegyzések: