2015. szeptember 22., kedd

Kapros babérleveles saláta ínyenceknek

Vendégposzt:
Téptem bele alulra jégsalátát, paprikát, piros színűt.
Karikáztam bele répát.
Hagymát is akartam, de nem nyílt ki a hűtő, a többi pedig túl magasan volt.
Aztán kihúztam a fűszeres fiókot... megtűzdeltem babérlevéllel, jól megszórtam kaporral.
Fincsi saláta.
Jó étvágyat. 

Ábel

Előzmények:
Anya mit sem sejtve felvonul teregetni, a gyerek úgyis a homokozóban játszik. Később hallom, hogy betrappol. Lekukkantok, van-e nála málnás süti... Nincs. Minden rendben. (A málnás sütitől azért jó félni, mert ugyan a legnagyobb szeretettel sütötték, de homokból az apró kezek, és szitában szeretik tálalni. :) )
Tovább folytatom a munkát. Időnként lehallgatózom, de csak beszélget, megnyugszom.
Eltelik némi idő. Képváltás. Anya tátott szájjal bearaszol a konyhába.
 - Csináltam finom salátát.Van benne jégsaláta és paprika, piros. Teszek még bele jépát. Megszójtam kapojjal, van benne babéjlevél is. Jó sok.
Majd elkacagom magam, de komoly képet vágok és meghallgatom, közben némán szörnyülködöm, mert egy csomag babérlevél és kapor oda... Aztán magamban csak hálát adok, hogy olajat még nem öntött rá, meg a hűtőt sem pakolta ki citromot facsarni bele.


A döbbenettől és kuncogástól egy épkézláb fotó  nem készült. :)

Nincsenek megjegyzések: