2010. július 12., hétfő

Jázmin bokortól a VB döntőig

Ma néztem, hogy pár nap, és Házán is elvirágzik az utolsó, nagy fa árnyékában sokáig kitartó jázminbokor. Azért nem állhatom meg, hogy ne tegyek róla említést, ha már másról nem írok.
Nem írói válság - bár lehet, hogy az jön ki így. ;) Á, csak szakdolgozat, sűrű munkahelyi napok, fólia. Ezek kitartanak. Tegnap meg bevallom meccset néztem este. Beüzemeltem a TV-t a szobában, és bámultam erősen. (Keveset nézem a dobozt, így ha elé kerülök, kisbirka módjára tudok megállni előtte.) Bár azt is el kell ismernem, hogy két erősebb kar ölelése sokat emelt a VB döntő élvezeti értékén. :)

Hogy a gasztronómiához is visszakanyarodjak, sörkorcsolya nem volt a szurkoláshoz. Helyette meggy és őszibarack eszegetés, már csak azért is, mert sört nem iszunk, a diós-mogyorós csiga meg szárazra sikerült. Sima kelt tészta recept, csak túl kelt, túl lassan sült, így nem is osztogatom a receptjét, pedig készítettem már jót ebből a típusból. Majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: