2009. július 26., vasárnap

Eltuntem, mert nyaralok

Nem sokat foglalkoztam a bloggal, mert lefoglal egy gyonyoru fekete szempar tulajdonosa. Mindig tervezem, hogy majd csondes pillanatomban irok bejegyzest, de eddig nem sok volt. Tegnap ejszaka sem hagyott aludni, mert bar almos volt - hm, most jovok ra, hogy vegeredmenyben en nem hagytam, mert feltem a reakcioitol, mi lesz, ha rajon "egyedul" vagyunk. :)
Ha meg O hagyna, az Anyja miatt nem tud aludni a blogolni vagyo. Vagy valljam be, hogy itt nem minden vagyam az iras, hogy veluk vagyok!? ;)

Abbahagyva a viccelodest, a baratnomeknel toltom az idot, akinek David navu kisfia rabolja el az idonket legnagyobb oromomre. (Tegnap a szulok unnepeltek egy meregdraga orosz etteremben, mi meg a keresztanyjaval bolonditottuk a gyereket.)

Fozocske leredukalva, Max felhivasanak teljesen megfeleloen konnyu, finom, 100 szazalekban adalekanyagmentes. Pl. fott barnarizs piritott kesudioval es lenmaggal, salataval. Sargadinnye falatok. Semmi extra, de nem is hianyzik. Igy jo.

De azert Katusnak meg ki kell talalnom valami kedvencet. Anelkul hogy mennenk haza. :)

Nincsenek megjegyzések: