2008. október 7., kedd

Vagyok

Kicsit eltűntem.
Barátnőm hazajött Franciaországból a kisfiával, vele töltöttem több időt, otthoni munkák is sűrűsödtek (diószedés, miegymás), volt jótékonysági koncert is, meg beteg is lettem. 1-2 napot kellett volna pihennem, ehelyett 2 hétig húztam az időt, mikor már jóval vacakabbul voltam, akkor maradtam otthon.
Ha készítettem is, egyszerű kajákat inkább. Olyanokat, mint a sárgaborsó főzelék, vagy a zöldségleves.
Inkább a gyümölcsök mentek, alma, szilva, dió. A kis barackokat bőven termő fát 2 hét alatt "lelegeltük" Anyával :)

Képeket azért csináltam, és pénteken már csirkemellfiét is sütöttem, vasárnap meg pogácsákat. Igen, jól láttátok. Néha szoktam ilyet is művelni! (nagycsaládi összeröffenésre a "nemfűevők" részére vittük Békésre)
Szóval utolérem magam lassan.

Nincsenek megjegyzések: