2008. július 30., szerda

Sárgabarackos gombóc Siccike módra

Nagyon örültem, hogy találtam végre egy olyan kipróbált receptet, amiben nincs tojás, és teljes kiörlésű liszttel készült... Este nekiálltam elkészíteni, éjfélre 2 teli tállal illatoztak a gyönyörű gombócok.
Ha a két halom mosogatnivaló nem díszelgett volna a környéken, egészen elégedett lettem volna a világgal. :)


A tészta tökéletesen kezelhető volt, jó kis ruganyos, összesen 1-2 gombóc nyílt ki. Tény, hogy nem a kisebb fajták lettek... viszont ízlett az egész családnak. Cukrot nem tettem bele, de így is nagyon kellemes ízhatású lett. Aki akarta azután tehetett rá mézet.

3 megjegyzés:

siccike írta...

Örülök, hogy ízlett!:-) És a fotó hol maradt?:-))

Bridge írta...

Lesz az is. :)
És köszönöm.

Bridge írta...

Képek a szilvás gombócnál bepótolva! :)